onsdag 5 mars 2014

Teknikens under..


Jag har suttit och försökt i all evighet ( känns det som ), att få igång min blogg igen. Det har inte gått att varken göra inlägg eller någonting annat. Men nu helt plötsligt bara funkar det. Mystiskt men roligt. ;))

Ska försöka att använda denna blogg till att skriva om min trädgård ( dagboksaktigt ), men även om min resa igenom livet.

Har suttit och skissat och funderat hela vintern på hur jag ska lägga upp och förändra min trädgård. Tankar poppar upp hela tiden och vissa ideer försvinner lika fort, men vissa stannar kvar för att vidareutvecklas. Det förändras dag för dag och hela tiden vill jag olika. PUST. Men, nu, har jag nog hittat en lösning och en ide för hur min framsida ska utformas. Har sparat en Hus och Hem tidning i flera år, där omslaget har varit en modell och inspirationskälla för min egen ritning.








Har inga bilder just nu, men denna är så underbar. Min yngsta gosse i sin lekstuga för många år sedan..


Kramar Nettan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att du börjat blogga igen.
Kram Fd smålatorps malin